Klacht: Vies

op 18 juni 2016 over Slagharen in de categorie Attractiepark

Wij hadden een huisje van 17-06-2016 tot 19-06-2016. Bij aankomst stonk het huisje zo erg, verschrikkelijk. We hebben er niet bij stil gestaan en alle ramen open gezet, deo ingespoten en zijn het park ingegaan. Echter is deze vieze lucht s\\\\\\\’avonds er nog. Bij bedden opmaken blijkt een van de lakens gescheurd. In het huis liepen allemaal beestjes, ook langs het bed waar ik met mijn baby van 6maand sliep. s\\\\\\\’ochtends dit doorgegeven aan de receptie, enige wat werd aangeboden was een nieuw lakenpakket. Wij zijn een dag eerder vertrokken, hier wil je dan echt niet blijven slapen, zo vies! bij vertrek hebben wij met wiliam gesproken die ons toen pas een nieuw huisje aanbood terwijl wij alles al ingepakt hadden, kinderen in de auto al slapen. Dit was al rond 22.00. Op dat moment kon hij nix voor ons betekenen en adviseerde om te mailen. En ook bij de receptie zijn geweest bij dezelfde dame bij wie we ook ingecheckt hadden. Heel sneu dit, wij komen hier al ruim 12 jaar hier. Dit is de eerste keer dat we zo teleurgesteld . Onze kleuter keek hier al weken naar uit, heel sneu dat wij op zo\\\\\\\’n manier moesten vertrekken en een dag kwijt zijn waarvoor wij betaalt hebben.

Wij hopen op een goede oplossing,

Tegemoetkoming voor de dag dat we kwijt zijn aan deze ellende.

Alle klachten die gemeld zijn door c bhawan