Klacht: Via Agoda hotel geboekt en betaald via IDEAL, wel van mijn rekening afgeschreven maar hun hebben een email gestuurd dat het via IDEAL het afgekeurd was.

op 19 juni 2018 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

bedrag van 371,12 euro is wel afgeschreven van mijn bankrekening.
betreft ID:214454439 geboekt op 06-06-2018 14:06 002000

Agoda probeer te bellen maar het is me niet gelukt. Naar de bank geweest die kunnen er niks mee doen. Hotel gebeld in Istanboel en die zei dat er geen boeking is geplaatst op die datum en naam. Nog nooit eerder meegemaakt met een IDEAL betaling.

Of de betalingen goed gekeurd word door Agoda of van de Hotel.
Anders wil ik mijn geld terug van GlobalCollect.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 20 juni 2018 om 09:27 geantwoord

20-Jun-2018 De heer Emirdogan per email geinformeerd. Email is verstuurd via [email protected] Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Helaas hebben wij de betaling niet kunnen traceren in ons systeem op basis van de gegeven informatie. Wij hebben daarom de consument gevraagd voor meer informatie en of bewijs van betaling via email. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments

Alle klachten die gemeld zijn door Ramazan74