Klacht: Vetragingen Small Planet

op 02 juni 2018 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Ik heb nog geen klacht. Maar wij vliegen volgende week met Small Planet naar ons vakantieadres. De afgelopen tijd is vertraging meer regel dan uitzondering bij deze luchtvaartmaatschappij. Via Neckermann hebben wij geboekt. Maar ik wil Neckermann adviseren om de samenwerking met Small Planet te heroverwegen anders ben ik bang dat dit klanten gaat kosten. Ik wacht het af wat het volgende week wordt. Maar 1 ding is zeker. Mocht er aanzienlijke vertraging zijn volgende week is dit de eerste en meteen laatste keer dat ik bij Neckermann boek.

Als Neckermann in gesprek gaat met Small Planet en hun wijst op de in mijn ogen onacceptabele vertragingen. Met als stok achter de deur opzeggen van de samenwerking.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 03 juni 2018 om 08:22 geantwoord

Geachte heer Ten Brinke,

Hartelijk dank voor het uiten van uw zorgen.
Al meer dan een jaar werken wij samen met onze partner Small Planet Airlines. De afgelopen maand hebben wij helaas te maken gehad met diverse vertragingen. Wij zijn hierover in gesprek met de luchtvaartmaatschappij, er wordt beterschap beloofd.
Uiteraard blijven wij de situatie monitoren en mochten er zich veranderingen voordoen omtrent uw vakantie zullen we u daarover informeren.

Een hele fijne vakantie gewenst!

Neckermann Reizen

Alle klachten die gemeld zijn door brinkejansen1