Klacht: Wc loopt over.

op 16 februari 2019 over Vestia in de categorie Woningcorporaties

Ik woon op de begane grond , het is nu al de 5e keer dat me wc overloopt ( dit komt als de buren billendoekjes etc gooien in de wc , want we hebben 1 leiding ) er komt dan letterlijk poep water naar boven. Me gang is al 5x helemaal onder water geweest. Me laminaat is nu naar boven gekomen.

Al 2 x a 3x Klacht ingediend bij vestia , ze hebben geen contact gezocht , geen brieven opgestuurd. Niet gebeld. !!bedankt ik moet maar hiermee leven.

Tot nu toe niks. Zoek al 4 jaar nieuw huis. Dit wens ik niemand toe.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vestia

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vestia in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vestia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vestia

Heeft op 16 februari 2019 om 15:27 geantwoord

Beste heer, mevrouw,

Wat vervelend allemaal, kan me voorstellen dat u hierover niet blij bent. En zeker niet fijn dat u niet bent gebeld.

Ik zie dat uw meldingen heeft gedaan en reparatieverzoeken heeft ingediend. Maar nog niet dat u onze klachten webformulier in heeft gediend. Ik zal zorgen dat deze melding bij onze Klacht coördinatie team terecht komt.

Vestia

Heeft op 16 februari 2019 om 17:43 geantwoord

Beste Vestia.

Ik heb bewijzen in me mail dat ik een klacht heb ingediend. Dus vreemd dat het niet is aangekomen. Ik hoop dat er dit keer wel moeite word gedaan met mijn klacht.

Mvg.
Clementina.

Alle klachten die gemeld zijn door Hayni