Klacht: Voor de zoveelste keer een daklekkage in woonkamer.

op 03 januari 2014 over Vestia in de categorie Woningcorporaties

Er is voor de zoveelste keer weer een lekkage in onze woonkamer. Dit wordt na een hele lange periode gerepareerd en gaat nadien weer lekken. Ik ben hier spuugzat van! Ik kan mijn huis niet normaal inrichten omdat ik rekening moet houden met deze lekkage! Mijn bank heeft hier al een vlek in! Dit stoort ons zo dramatisch erg dat wij ons genoodzaakt voelen om te gaan verhuizen, met de gevolgen van dien dat ik deze kosten natuurlijk bij vestia zal aankaarten. Wij betalen netjes onze huur! Het word verhoogd maar slechte service. Hoe kan het dat dit alweer lekt voor de 4de keer!! Vorige bewoners zijn hier ook de dupe van geweest, ook tig keren gerepareerd maar nog niks. Dit is heel gevaarlijk straks komt die dak naar beneden. En ik heb hier een kleine die rond kruipt!!!! Wat kan ik hiermee voelen ons niet meer veilig in deze woonkamer!

Schadevergoeding voor mijn bank! Een goede reparatie of een andere huurwoning met verhuis kosten vergoed!!!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vestia in behandeling genomen

Vestia

Heeft op 09 januari 2014 om 09:54 geantwoord

Inmiddels is de hemelwaterafvoer ontstopt en er wordt (of er is al) contact met mevrouw opgenomen. Ook het plekje op het plafond wordt opgelost.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vestia beoordeeld.

Heeft op 09 januari 2014 om 12:21 geantwoord

Mijn man is 2 dgn geleden hierover gebeld en zou men het proberen af te lossen. Vandaag heb ik zelf gebeld met de vraag hoe het ervoor staat, stond nog niks in het systeem en wist men nergens van! Bij het invullen van het reparatieverzoek via hun site kreeg ik steeds Een foutmelding en heb ik dus moeten bellen! Het reparatiebedrijf wordt gebeld en zal ons bellen voor een afspraak. Mijn bank moet ik bij mijn eigen verzekering aankaarten. Dat ik mij niet meer veilig voel in het huis trok de meneer aan de telefoon niks van aan en praate al snel door om mij af te handelen! Is dus nog niet opgelost!

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vestia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht Daantji

4 jaren geleden - Er was idd iemand geweest om de dak te repareren. de reparatie is echter alleen bij de bovenbuurman "gerepareerd" en niet bij ons waar ook een scheurtje zat nu inmiddels scheur! Nu een paar maanden verder is onze dak weer aan bet lekken. Gebeld voor een reparatie! Nooit terugkoppeling gekregen, maar dak lekt nog altijd!We wonen hier al 6 jaar het dak lekt al 6 jaar. Er zijn nog altijd reparaties verricht, maar blijkbaar niet goed genoeg.

Reactie van de melder van de klacht Daantji

4 jaren geleden - Dus deze klacht is nog niet opgelost!

Bericht van

4 jaren geleden - Ik geef uw melding door. Reparatieverzoeken kunt u het best melden via Vestia.nl: http://www.vestia.nl/SERVICE/REPARATIEENONDERHOUD/REPARATIEVERZOEK/Pages/default.aspx

Alle klachten die gemeld zijn door Daantji