Klacht: vervuiling voor de woning

op 16 februari 2019 over Vestia in de categorie Woningcorporaties

Geachte Heermevrouw

16-02-2019, Zoetermeer

Wij hebben zo juist een brief met klachten gekregen over vervuilingen van de flat en er omheen en klachten en daar word mijn vriend op aangeklaagt.
Ik zijn vriendin wil hierbij duidelijk doorgeven dat jullie beter moeten gaan opletten want mijn vriend is zojuist al een tijdje niet meer aanwezig in zijn woning door onstandigheden zoals jullie als het goed is zelf ook moeten weten sinds 23 December 2018. Hoe kan het dan dat het nog een zooi is bij de kleine laveibos dan kom dat niet door mijn vriend. Misschien beter opletten of niet zomaar naar mensen wijzen als jullie daar geen bewijs van hebben. Ik ben hier heel erg kwaad over en er zijn nog veel dingen wat niet klopt. Ik heb hier ook foto’s van gemaakt.

Misschien boven ook camera’s moeten hangen
Hangjeugd wat er ook zit die niet in de flat wonen
En vervuiling achterlaat. A.U.B

GRAAG ZOU IK CONTACT MET JULLIE WILLEN

Met vriendelijke groet.
Serona van drimmelen

Als er contact word opgenomen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vestia

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vestia in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vestia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vestia

Heeft op 16 februari 2019 om 15:17 geantwoord

Beste mevrouw,

Helaas kan ik niet nakijken om welke brief het gaat, omdat u niet het adres heeft vermeld waar het om gaat bij uw contactgegevens. Ik vermoed dat u uw eigen adres heeft geregistreerd. Zo niet dan heeft u de verkeerde woning coöperatie aangeschreven.

Graag ontvangen wij het juiste adres, dan kunnen wij uw klacht doorsturen naar de juiste persoon. Wel wil ik alvast aangegeven dat als Vestia dit soort brieven stuurt, wij dit naar alle personen in het complex doen. Kan het zijn dat dit nu ook het geval is?

Vestia

Alle klachten die gemeld zijn door S.vDrimmelen