Klacht: Ten onrechte schoonmaakkosten betaald.

op 25 november 2013 over Vestia in de categorie Woningcorporaties

Vanaf 2004 tot afgelopen juli 2013 is mij ten onrechte schoonmaakkosten in rekening gebracht. de kosten hadden betrekking met het reinigen van portieken en trapgangen. Echter heeft Vestia vanaf het begin dat mij de de woning werd opgeleverd zich vergist in het feit dat ik niet woonachtig ben in een portiek maar een massionnete woning. ik maak dus geen gebruik van een portiek en dit werd bevestigd door vestia toen ik hier na zoveel jaren bij toeval was achter gekomen. De kosten werden per omgaande niet meer in rekening gebracht. Al het geld wat ik in al jaren onterecht heb betaald kon naar fluiten volgens een medewerkster. Ik was het hier uiteraard niet mee eens heb hierover een klacht ingediend tav de directie. De klacht was gedateerd op 11/07/13 en helaas zit ik nog op antwoord of een reactie te wachten. Na herhaaldelijk terugbel verzoeken neer te hebben gelegd bij vestia is nu de maat vol geraakt. Ik wil mijn geld terug die ik al die jaren onterecht bij mij zijn geïncasseerd door vestia. Er rest mij niets anders dan een advocaat in te schakelen om deze kwestie voor mij op te lossen.

Vestia moet al het onterechte in rekening gebrachte schoonmaakkosten van 2004 tot juli 2013 terugbetalen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vestia in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door marakchi