Klacht: onbetaalde facturen

op 11 april 2019 over Vestia in de categorie Woningcorporaties

Hierbij schrijf ik u over de onbetaalde facturen.

Wij hebben in de weken 06, 07, 08 en 09 van het jaar 2019 werkzaamheden verricht aan de Schoolstraat 16, Nieuwerkerk AD IJssel. We hebben de opdracht gekregen van de onderaannemer van Huizerbouw, Rogier van Ouwerkerk. We hebben tot de dag van vandaag geen betaling ontvangen en geen reactie gekregen op de facturen. Wij kunnen om deze reden de lonen van onze medewerkers niet uitbetalen.

We hebben sinds 28 maart het recht om juridische stappen te ondernemen. Volgens de Wet Ketenaansprakelijkheid zou uw bedrijf ook aansprakelijk gesteld kunnen worden. Zover willen wij het niet laten komen. Dat zou ons en uw bedrijf geen goede naam bezorgen. Daarom wil ik u vragen om het probleem samen op te lossen.

Hierbij geven wij Coen Hagedoorn en Rogier van Ouwerker nog 7 dagen na datum van deze mail om alsnog aan zijn betalingsverplichting te voldoen. Wij zullen worden bijgestaan door het advocatenkantoor Loyens Loeff.

Wij hopen dit probleem op te kunnen lossen.

Als bijlage voeg ik de facturen en opdrachtbon toe aan deze mail.

Als u vragen heeft, kunt u mij gerust bellen of mailen.

Kenan Polat

Als de facturen zijn betaald!!!

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vestia in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vestia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vestia

Heeft op 15 april 2019 om 08:25 geantwoord

Beste meneermevrouw,

Bedankt voor uw bericht via www.klacht.nl. Uw bericht is bij Vestia in goede orde ontvangen en doorgestuurd naar de Financiële afdeling.

Nieuwe klachten kunt u in het vervolg melden via het contactformulier op onze eigen website:
https:www.vestia.nl!PageID2036contentcontentid1contentid2

Heeft u nog vragen?
Bezoek www.vestia.nl. Daar vindt u informatie over verschillende onderwerpen. En regelt u zaken direct online. Liever iemand persoonlijk spreken? Belt u dan met 088 124 24 24.

Vestia

Alle klachten die gemeld zijn door 19T1035 en 19M1037