Klacht: Nog steeds geen afrekening stookkosten

op 27 juni 2014 over Vestia in de categorie Woningcorporaties

De Vestia, een woningbouwcorporatie die als zij geld krijgen voor je deur gaan liggen, maar andersom niet te bereiken zijn!
Vorig jaar juli is de huur omhoog gegaan. In december vorig jaar nogmaals onder het mom zogenaamde renovatiekosten. Terwijl wij ruim 1,5 jaar in de steigers, de herrie en het stof hebben moeten zitten. Daarbij komt ook nog dat onze nieuwe achtergevel tocht en wij lekkage schade hebben door de ontstane scheuren door de renovatie. De klacht is meermaals ingediend bij de Vestia, maar word niets mee gedaan.
Inmiddels is de huur vanaf 1 juli 2014 weer omhoog gegaan (3 keer in 1 jaar tijd dus!) en hebben wij nog steeds niet de stookkosten terug ontvangen van de Vestia. Deze zouden wij in april of mei al gehad moeten hebben. Alles bij elkaar vind ik het te schandalig voor woorden!
Ik ben een alleenstaande moeder lijdend aan een progressieve spierziekte. Zelfs met de aanpassingen in huis deed de Vestia afstand. Veel is voor de rekening van de WMO geweest, maar ook deels voor mezelf. Een minimum inkomen en een overdreven hoge huur voor een sociale huurwoning (+/- €650,00 voor een flatje). Hier is niets meer sociaals aan en zeker niet met de belabberde service van de Vestia. Ik denk erover om een programma als de Radar in te schakelen, want de Vestia gaat aardig wat buiten het boekje met hun regeltjes!!

Als de Vestia Westland gewoon netjes de stookkosten uitkeerd en er zoals nu geen rente van trekt door die bedragen vast te houden op hun bankrekening! Daarbij moet de huur gewoon normaal betaalbaar zijn en niet zoals nu. Omlaag dus ermee! Gek dat zoveel mensen uit hun huizen worden gezet met dit soort huurprijzen als bijstandsgezin zijnde! Ook moeten zij de kosten vergoeden die ik gemaakt heb door de opgelopen schade: verf, behang, stucwerk etc.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vestia in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door FamilieB.