Klacht: 2,5 maand houtrot in schuur

op 09 april 2019 over Vestia in de categorie Woningcorporaties

2,5 maanden geleden melding gemaakt over lekkage in de schuur waarbij er houtrot is ontstaan.

1. Opzichter van vestia is op 13 februari geweest voor 3 reparatie meldingen waaronder de lekkage. Die wist aan te geven dat de lekkage al bekend was en het vreemd was dat er nog niemand voor was geweest.

2. 3x afspraken gehad met onderaannemer die 1x niet komt opdagen en 1x zomaar voor de deur stond op het punt dat ik weg moest. 3e keer eindelijk iemand geweest die even kwam bevestigen dat het dak gedeeltelijk vervangen moest worden en er inderdaad houtrot is ontstaan.

3. Inmiddels 3 weken verder en tot op heden geen loodgieterdakdekker aan de telefoon gehad voor een afspraak!!!!

Het feit dat de lekkage al bekend was bij de opzichter en dus ook Vestia geeft wel aan dat Vestia er weinig tot niets om geeft en wij als huurder er zelf achteraan moeten gaan!

Uiterlijk vrijdag 12 april het dak houtrot reparerenvervangen!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vestia

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vestia in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vestia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vestia

Heeft op 10 april 2019 om 09:42 geantwoord

Beste mevrouw, de heer FamRisa,

Bedankt voor uw melding via klacht.nl. Ik zie dat u de klacht ook via onze klachtenformulier in heeft gediend. Uw klachtenformulier wordt in behandeling genomen door onze klachtenteam. Zij zullen uw klacht verder oppakken en met u bespreken. Mijn collega zal vandaag contact met u opnemen.

Vestia

Heeft op 01 mei 2019 om 13:43 geantwoord

HET HOUT VALT NU INMIDDELS NAAR BENEDEN

Alle klachten die gemeld zijn door FamRisa