Klacht: Slechtste klantenservice ooit – begin hier niet aan! Woning toegewezen en opeens standaard afwijzingsmail zonder uitleg?!

op 21 november 2018 over Vesteda in de categorie Vastgoed

Algemeen:
– Uiterst slechte en onvriendelijke klantenservice. Enkele voorbeelden: als u ons belt kunnen wij ons werk niet doen dus laat ons alstublieft met rust – als het u allemaal te lastig is dan adviseer ik u een andere woning te zoeken. Deze mensen willen gewoon niet meedenken.
– Er wordt misbruik gemaakt van de machtspositie die zijn hebben bij het verhuren van een populaire woning.
– als je belt en in de wachtrij komt wordt de verbinding vaak opeens verbroken, na 10, 15, of 20 minuten wachten!

Mijn ervaring met Vesteda:

Wij hadden gereageerd op een appartement, alle documenten aangeleverd en nadat deze waren goedgekeurd kregen een mail dat we mochten bezichtigen.

Na de bezichtiging hebben we aangegeven dat we wilden huren en nog extra documenten aangeleverd. Er werd ons duidelijk verteld de wij 1e keus zijn voor het appartement.

Daarna hebben we enkele keren gebeld en zou Vesteda nog een laatste check doen – het nachecken bij HR afdelingen.

Aangezien de huur al binnen 2 weken zou starten, en wij ons oude appartement nog niet konden opzeggen, wilden we -logisch- graag snel weten waar we aan toe zijn. Telefonisch wordt ons steeds kortaf verteld dat we geduld moeten hebben.

Een week later krijgen we plotseling een standaardmail, zonder uitleg, waarin staat dat we niet geselecteerd zijn voor de woning.

Telefonisch willen ze ons hierover niet te woord staan, reageer maar op de email, waar wij natuurlijk geen antwoord meer op ontvangen hebben.

Als je een keuze hebt, doe hier dan zeker geen zaken mee.

Wanneer Vesteda telefonisch contact opneemt of een fatsoenlijke mail stuurt met wat er mis is gegaan - wellicht kunnen wij nog extra documenten aanleveren. En na excuses voor de onvriendelijke benadering van de klantenservice.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vesteda

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vesteda nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door De D.