Klacht: klachten

op 04 oktober 2018 over Vesteda in de categorie Vastgoed

sedert 24 juli 2018 heb ik een nieuw appartement aan de j.Homan van der Heideplein in Maarssen.

De klachten zijn:
1. ernstige schimmelvorming in de woonkamer.
2. geen mogelijkheid om de ventilatietoosters te kunnen gebruiken, deze zijn dicht gekit
3 er waren veel klachten in het huis, oven koelkast alarminstallatie.
Er zijn nog steeds geen daadwerkelijke acties ondernomen en ik heb vele malen zitten wachten op monteurs en veel kijkers naar de problemen.( bijna dagelijkse activiteit)

Oplossingen zijn er nog steeds niet geKomen en lijken ook niet in het verschiet Ik betaal wel 1800 eur huur per maand .
HET IS ONAANVAARDBAARDAT EEN HUURDER IN EEN PAND MET ERNSTIGE SCHIMMELVORMING MOET WONEN TEGEN EEN DERGELIJKE HOGE HUUR EN GEEN MOGELIJKHEID OM VENTILATIE TE DOEN ZONDER DE RAMEN TEGEN ELKAAR OPEN TE ZETTEN. DE BOUWKUBDIGE ZEI DAT IK NOG MAANDEN MET DE SCHIMMEL ZAL ZITTEN EN HEB IK GERVRAAGD DE HUUR AAN TE PASSEN AAN EEN BEDRAG DAT OVEREENKOMT MET DE KWALITEIT VAN DE WONING. GEEN ENKELE RECTIE HEB IK MOGEN ONTVANGEN OP DAT VERZOEK. MIJN GEZONDHEID WORDT ER OOK NIET BETER OP DEZE MANIER.

ALS IK OVER DE PERIODE DAT IK HIET WOON MET TERUGWERKENDE KRACHT EEN AANZIENLIJK HUURVERMINDERING KRIJG TOT EEN OPLOSSING VOOR DE ECHIMMEL IS GEVONDEN EN DE PROBLEMEN EN KLACHTEN EINDELIJK EEN OPGELOST WORDEN.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vesteda

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vesteda nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door John Gijsen