Klacht: Verzondkosten defect product niet retour

op 13 mei 2016 over Weerhuisje.nl in de categorie Huishoudelijke apparatuur

Ik heb een weerstation besteld, eerst een vervangende temperatuur meter maar deze werkte niet met mijn oude console.
Toen heb ik een nieuwe console bij besteld maar ook deze werkte niet met de temperatuur meter. Ik heb toen gekozen voor een vervangend product. Ik kreeg de aankoopprijs van de eerste twee bestellingen terug maar moest wel verzendkosten betalen voor het vervangende product. Dat zou nog kunnen kloppen maar het retour sturen van het defecte product zou volgens de wet niet voor mijn rekening zijn.
Ik heb de verkoper hier op gewezen maar werd afgeblaft.

Ik wil €12,10 verzendkosten retour en een excuus voor het afblaffen in de mail.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Weerhuisje.nl in behandeling genomen

Bericht van Weerhuisje.nl

5 maanden geleden - Wij waren ons niet bewust van het bestaan van een ingediende klacht totdat wij er op 7-11-2017 door een derde op werden geattendeerd. Allereerst willen we aangeven dat we het heel spijtig vinden dat klager ontevreden is door de door ons geleverde diensten. Serviceverlening staat zeer hoog bij ons in het vaandel. Verder spijt het ons dat we in het geval van klager niet tot een bevredigende oplossing hebben kunnen komen. Onze algemene voorwaarden zijn geheel overeenkomstig de wettelijk daarvoor geldende normen en staan via de website aan een ieder ter beschikking. Wij hebben indertijd 2 geretourneerd bestellingen van klager volledig gerestitueerd. Dus volledig aankoopbedrag incl betalingskosten en verzendkosten. Vervolgens heeft klager bij ons een ander weerstation aangekocht. Hiervoor zijn, net als voor elke andere aankoop de gebruikelijke verzendkosten in rekening gebracht. Dat klager in de mail afgeblaft zou zijn hebben we in de betreffende mailwisseling niet terug kunnen vinden. Maar het spijt ons wel dat dit op enige manier als zodanig door klager is ervaren en zijn gaarne bereid met klager in contact te treden om e.e.a. tot een bevredigende oplossing te brengen. A Gritter Weerhuisje.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Luprisaf