Klacht: Verzoek voor kosten

op 15 oktober 2016 over Bonarius Verwarming in de categorie Installatiebedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Meerdere malen een verzoek ingediend voor kosten via hun service mailadres.
Nog steeds geen reactie.

Gewenste Oplossing:

Eindelijk eens een reactie, en als die niet inhoudelijk is kan ik er mee leven als ze aanvullend contact opnemen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bonarius Verwarming

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bonarius Verwarming nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Erick37

1 maand geleden - Nog steeds geen reactie ontvangen van Bonarius. Na bellen met Bonarius is het excuus "we hebben het druk" en Richard reageert zo spoedig mogelijk op uw e-mails. Nog steeds geen reactie ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Erick37