Klacht: verzilvercode 4 weken ad gratis voor vriend

op 19 augustus 2016 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

krijg thuis twee bonnen toegestuurd voor 4 weken ad cadeau aan goede bekende en wil dit vanaf mijn computer regelen (als verrassing). Er wordt naar uw gegevens gevraagd (lijken me mijn gegevens) en vervolgens , na invulling verschijnt de mededeling dat ik, terwijl ik al jaren een abonnement heb, de krant 4 weken zal ontvangen. Dit lijkt me niet juist. Graag terugdraaien, zodat ik iemand nog een plezier kan doen. De bevestiging zou gestuurd worden naar : pienstigter@telfort.nl

Voor de tweede bon gegevens van bekende ingevuld, maar blijft de melding terugkomen dat de toevoeging bij de naw gevens maar uit 5 karakters mag bestaan terugkomen. Het woordje van, lijken mij toch maar 3 karakters !!

Graag actie en een bevestiging naar bovengenoemd mailadres

met vriendelijke groeten
Henk van Muijen, actiecode PPHXB3

De gratis krant terugdraaien ! en corrigeren. Deze moet niet naar H. van Muijen, Bakema-erf 65, 3315 JB Dordrecht, maar naar : AHE van Muijen, Bloemgracht 109-II, KJ Amsterdam. Actiecode PPHXB3

Tweede krant moet naar : P. van Muijen, Heuvelstraat 266, 5038 AL Tilburg.

Van beide aanpassingen graag een mail naar : pienstigter@telfort.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stigter1108