Klacht: Verzendkosten, maar pakket niet te ontvangen!

op 10 juli 2017 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Na een aantal meldingen werd veronderstelt dat mijn ontvanger kapot zou zijn en ik kreeg een aanbieding voor een nieuwe. Die werd opgestuurd naar Duitsland, waar mijn vakantiewoning is. Verzendkosten van bijna 10 euro. Dat is dus al meer dan 5 weken geleden en al die tijd heb ik geen tv ontvangst!
Hermes is het bedrijf waar het pakket in Duitsland mee is gestuurd, maar die maken er een zooitje van! Canal Digital zei me dat ze er niets aan kunnen doen omdat het in het buitenland mis ging, ik moest er zelf maar achteraan!
Dat heeft na meerdere telefoontjes met Hermes en beloften van hun kant ertoe geleid dat het pakket gewoon naar Nederland is teruggestuurd!
Mijn klacht is dus zowel over Canal Digital, want zei laten mij de zaak oplossen terwijl zij verantwoordelijk voor de verzending zijn, als ook vooral over Hermes.
Canal Digital: stuur het voortaan met DHL of DPD, die kunnen namelijk wél zonder problemen pakketjes verzorgen!!!!!
Nu maar hopen dat het opnieuw versturen dit keer wel goed gaat en dat dan het probleem met de ontvangst ook echt is opgelost!
Waarom moet ik trouwens een abonnement betalen voor de tijd dat ik, buiten mijn schuld om, geen ontvangst kon hebben?

Het betaalde bedrag voor de maand dat ik geen ontvangst kreeg wordt teruggestort.
Het pakket wordt dit maal wél bezorgd!
Ik heb straks weer gewoon ontvangst.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 17 juli 2017 om 12:03 geantwoord

Geachte mevrouw Wagner,

Zoals wij zojuist telefonisch besproken hebben, geeft Hermes aan dat zij het pakket bezorgd hebben.
Het is vrijdag 14 juli rond 18:30 bezorgd op het adres: Monschauerstrasse 16 in Nideggen-Schmidt, Duitsland.
U kunt op dit adres nu het pakket ophalen.

Wij hopen dat u met deze nieuwe ontvanger probleemloos televisie kunt kijken.

Ismail O.
Canal Digitaal Webcare Team

Heeft op 17 juli 2017 om 22:46 geantwoord

Helaas niet, Op het Hermes afgifte punt waar het pakket bezorgd zou zijn is het pakket NIET geleverd. Ik ben er speciaal langs gegaan maar ze hadden géén pakket ontvangen!

Alle klachten die gemeld zijn door C. Wagner