Klacht: verzendingskosten

op 13 augustus 2014 over Courlux International in de categorie Oplichting

ik heb ook zogezegd GRATIS scheermesjes besteld, ook nergens gezien voor kosten van verzending, staat ook bij op factuur dat er na zes weken nieuwe mesjes komen, heb ik ook nergens gelezen, ik wil er nu vanaf, er staat in factuur dat je via internet kan afmelden met inlog nummer en internet code om in te loggen, krijg foutmelding dat de code niet juist is , of ik zit in de verkeerde club, heb wel verzendingskosten betaald, ik zal dat ook meer één keer doen, wat moet ik nu doen

lidmaatschap opzeggen

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Courlux International in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Courlux International een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Courlux International

5 jaren geleden - Geachte heer / mevrouw,Wij zien dat het eerste pakketje netjes betaald is, overigens de betaling van het tweede pakketje, dit dossier loopt nog steeds bij de deurwaarder. Voor het afhandelen hiervan willen wij u vragen contact op te nemen met hen. Het lidmaatschap is wel al stopgezet.Met vriendelijke groet, Courlux klantenservice

Courlux International

Heeft op 17 juli 2015 om 14:46 geantwoord