Klacht: Verzending van pakket

op 08 januari 2018 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een pakketje besteld met een levertijd van 2-4 werkdagen, na dit afgewacht te hebben is mijn pakketje nog steeds niet binnen en krijg ik per mail dat deze pas 18 januari bezorgt zou worden terwijl ik het veel eerder nodig heb , annuleren is ook niet meer mogelijk dus bestel NIET op deze site want het klopt niet !

Gewenste Oplossing:

Wanneer de bezorgtijd word Aangepast op de website of luxstyle zich aan de levertijd gaat houden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 15 februari 2018 om 13:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hello Kim,

We are sorry to hear that you are not happy with the delivery times.

The standard delivery time to the Netherlands is between 3 - 4 business days.

However, it is possible that there are some delays with the postal services, especially around the holidays.

Our customer service stated to contact us again if you did not receive the goods before January 18th. This date would be the last possible date that your shipment should arrive, but in general, it would have arrived much earlier than that.

Hopefully this answers your questions.

Have a great day!

Alle klachten die gemeld zijn door Kimhoi