Klacht: Verzekeringspakket

op 12 februari 2018 over Centraal Beheer Achmea in de categorie Verzekering

Geachte Centraal Beheer,

Ik loop al een tijdje achter jullie aan in verband met de verzekering die ik heb aangesloten bij jullie die helaas niet helemaal goed gegaan is. Ik heb in December een nieuwe auto gekocht en hem verzekerd bij jullie. Ik had online
voor de WA Plus pakket gekozen. Kort daarna heb ik het telefonisch gewijzigd naar All Risk en zou dit voor me geregeld worden. Er is tot mijn verbazing twee weken geleden schade gemaakt met mijn auto. Toen ik de schade wou melden werd mij verteld dat mijn
schade niet wordt vergoedt. Ik dacht bij mezelf hoe kan dit? Ik heb telefonisch doorgegeven dat ik een andere pakket wil en dit is niet uitgevoerd. Mij is verteld dat het gesprek niet is opgenomen en ze kunnen niks in het systeem zien. Het enige wat ik te
horen krijg is dat jullie me niet kunnen helpen en ik het zelf moet gaan uitzoeken. Mijn vraag is dus waarom dit niet netjes is uitgevoerd zoals ik dit heb aangegeven. Ik wil graag weten hoe dit fout is gelopen en ik wil graag gecompenseerd worden. Ik vind
het jammer hoe het is gelopen maar als dit niet geregeld kan worden, omdat 1 van jullie medewerkers hun werk niet goed doet, dan zijn jullie helaas 1 klant kwijt. Ik hoor graag hoe dit opgelost kan worden. De kenteken van de auto is 3¿KVF-68. De aanvraag is
gedaan op 11-12-2017 en ik heb het tussen de 12e – 16e telefonisch doorgegeven dat ik mijn pakket toch wil wijzigen naar All Risk omdat het lease auto is en het is een vrij recente auto. Uw medewerker heeft haar werk niet goed gedaan en nu moet ik er voor
op draaien? Dat klopt niet helemaal! Vandaar deze klachtbrief.

Graag hoor ik van u,

Mvg,
Royal Rich

Daniël Angela

Als de gesprek achterhaald wordt en ze inderdaad kunnen horen dat ik deze wijziging door heb geggeven!

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Centraal Beheer Achmea

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Centraal Beheer Achmea nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door samevision