Klacht: verzekering bij CarTrawler

op 12 september 2017 over CarTrawler in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik probeer met ze in contact te komen voor een schade claim.

Zij pakken de telefoon niet op e mails komen terug.

Auto via CarTrawler gehuuurd via KLM site bij ticket boeking, bij Enterprise, schade opgelopen ,en nu hebben Enterprise een bedrag van 350 Euro van mijn bankrekenig afgeschreven, met de mededeling dat ik dat terug moet halen bij CarTrawler, waar ik een verzekering heb afgesloten.

Enterprise zei: wat verwacht u als U zo een goedkope verzekering afsluit en via een ander de auto boekt.

Ik heb via CarTrawler geloof ik 75 Euro betaald en bij Enterprise zou ik 25 Euro per dag betalen.

Maar nu blijkt dat dit dus toch duur is uitgevallen

Gewenste Oplossing:

Graag zou ik hun E mail adres willen hebben en dan de rekening aan hen willen doorsturen en het bedrag terug gestort willen hebben op mijn rekening.

Hartelijk bedankt met vriendelijke groeten Johanna Faber

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CarTrawler

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CarTrawler nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Johanna Faber