Klacht: Verzekering

op 24 augustus 2017 over CarTrawler in de categorie Autoverhuur

Langs deze weg wil ik een klacht indienen omtrent mijn verzekering die ik afgesloten heb op de luchthaven van Split.
Voorafgaande bij het boeken van een huurauto bij cheaptickets.nl had ik diverse pogingen ondernomen om een verzekering af te sluiten bij axa-travel-insurance.com. De eerste keer was dit gelukt maar bij nader inzien wil ik de verzekering aanpassen wat vervolgens niet lukte met als gevolg dat de verzekering werd geannuleerd. Vier keer geprobeerd om uiteindelijk een nieuwe aangepaste verzekering af te sluiten en wederom zonder succes. Voordat ik richting Split vertrok kreeg ik een mail van Cartrawler met boekingsnummer HR707200440 om dit verder af te handelen op de luchthaven Split. laat in de avond aangekomen op de luchthaven Split in de nogal bijzondere omstandigheden (luchthaven werd verbouwd, druk, donker, zeer warm, slechte verlichting en een kleine onoverzichtelijke balie van Goldcar). Na 30 minuten wachten werden wij geholpen en vriendelijk te woord gestaan in het Engels met ons verzoek om alsnog een verzekering af te sluiten die aangepast moest worden naar aanleiding van de geannuleerde verzekering bij het boeken van de huurauto in Nederland.
Vervolgens heb ik als bestuurder van de auto de benodigde papieren ondertekend bij slecht zicht en in de veronderstelling dat het bedrag wat ik zou moeten bijbetalen voor deze verzekering boven op de bestaande van € 98,00 niet al te veel zou zijn. Maar naarmate de vakantie verstreek en ik op mijn Visa Card tot de ontdekking kwam dat er inmiddels een bedrag van € 307,30 was afgehaald was ik niet erg blij. Plus daarbij dat mijn vrouw daarvoor ook nog een flinke kras/streep op de linkerkant achter van de auto had vernomen. Tot onze schrik hebben wij meteen Goldcar gebeld met onze bevindingen waarbij de reactie was dat deze schade al bestond voordat de auto in ons bezit was. U begrijpt dat dit voor ons een hele vervelende situatie was en zeker ook met de miscommunicatie van het afsluiten van de verzekering in zijn totaliteit. Wel werd ons medegedeeld dat wij ons verder geen zorgen moesten maken omdat de auto “achteraf” bekeken verzekerd was met een Mega Relax Cover.

Gaarne uw reactie,

Tegemoetkoming in de extra gemaakte kosten van de verzekering

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CarTrawler

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CarTrawler nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door g.dijkman