Klacht: verwondingen dochter

op 25 juli 2016 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Geachte meneer, mevrouw,

Wij staan al bijna 10 jaar op de riviera beach en wij klagen nu al jaren dat de veiligheid ernstig aan de wensen overlaat.
Over het hele park mag maar 15 km gereden worden, maar wij staan aan de strand plekken en daar rijden de auto’s als gekken.
meerder keren contact gehad met meneer bouwhuize en er woord er niks mee gedaan.
nu hebben ze paaltje geplaatst zodat de auto’s niet meer op de velden kunnen staan, op zich vind ik dit super , maar nu steken er gevaarlijker bouwten uit!
Die niet netjes is verwijderd zodat je geen gevaarlijke verwondingen krijgen aan het been of andere letsels.
ook nu geef meneer bouwhuize geen gehoor aan.
tot gisterenavond mijn dochter een gil gaf en zei bloedend aankwam, zei heeft haar bovenbeen flink open gehaald, vanmorgen contact op genomen met mijn huisarts en er moest iemand naar de wond kijken.
ik ging naar de receptie toe, om naar een dichtbij doende huisarts terecht te kunnen komen.
nu was meneer bouwhuize zelf aanwezig en sprak hem op zijn verantwoordelijkheid aan en lied de ernstige wind zien, zijn reactie was alles behalve vriendelijk.
Er kon nog net een telefoontje naar de EHBO af.
ik vind dit zeer ernstig hoe deze betreffende man over de veiligheid over het park denkt.
Ik denk er zelf over naar om naar 10 jaar hier niet meer terug te komen.
de veiligheid van mijn kinderen staan ver boven deze man.

Ik zal pas tevreden zijn als er kindvriendelijk met onze veiligheid en dat van de kinderen woord omgesprongen.
Als er eindelijk drempels komen zodat de snelheid eruit woord gehaald en wanneer er geen gevaarlijke dikke bouwten weg zijn gehaald.

Alle klachten die gemeld zijn door mevr Tjallinks.