Klacht: Verwijderen van mijn neckermann.com account/klantgegevens

op 14 januari 2014 over neckermann.com in de categorie Online Warenhuizen

Geachte heer/mevrouw,

middels deze wijze wil ik neck.nl vragen mijn account – en klantgegevens te verwijderen uit het klantregister.
Er wordt door mij geen gebruik meer gemaakt van uw diensten.
Er is geen betalingsverplichting meer door mij aan neck.nl
Derhalve ga ik er dan ook vanuit dat wehkamp.nl mijn onterechte registratie bij het Bureau Krediet Registratie verwijderd en mij daarvan schriftelijk op de hoogte zal stellen.

Hoogachtend,
W. Marinus

Dit bericht is verzonden aan het volgende e-mail-adres:

contact@necknet.com

Echter krijg ik hiervan een vaag bericht dat berichten verzonden aan dit email adres niet in behandeling worden genomen, beetje apart, aangezien deze wel vermeld staat op neckermann.com.
Tevens word er vermeld dat ik een contactformulier in moet vullen op de website, welke tot op heden onvindbaar is.

Verwijderen klantgegevens en een bevestiging hiervan per e-mail.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door neckermann.com in behandeling genomen

Bericht van neckermann.com

3 jaren geleden - Beste 'WMarinus' Je vraagt om je account en klantgegevens te verwijderen uit ons bestand. Uiteraard wil ik je verzoek in behandeling nemen. Bij de klantgegevens heb je echter (per abuis) geen klantnummer, adres, telefoonnummer of e-mailadres ingevuld. Zou je die gevens alsnog willen invullen? Ik neem dan zo snel mogelijk contact met je op. Groeten, Françoise Webcare, neckermann.com

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat neckermann.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

neckermann.com

Heeft op 17 januari 2014 om 16:25 geantwoord

Er is geen telefoonnummer van deze persoon bekend. Derhalve hebben wij op 16 januari jl. klant via e-mail gemeld dat neckermann.com geen BKR registratie heeft doorgegeven. Binnen enkele werkdagen zal het account zijn opgeheven. Wij hebben geen reactie of vragen meer ontvangen van de heer of mevrouw Marinus en beschouwen de kwestie hierbij dan ook als afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door Wouter Marinus