Klacht: Verwaarloosde werknemer

op 11 mei 2017 over Manpower in de categorie Uitzendbureaus

Vorig jaar werd mijn toenmalig uitzendbureau waar ik voor werkte (tempo team) vervangen door Manpower. Mijn ervaring met Manpower is alles behalve goed. Ik was nog geen maand werkzaam via Manpower bij hetzelfde bedrijf als toen ik voor Tempo Team werkte of ik werd niet meer ingeroosterd door de roosterplanner van Manpower Ramzi A.

Hoe dit komt zal ik in het kort uitleggen. Ik moest werken op een woensdag nacht om 2:30. Maar ik werd rond 00:00 onwel en kon hierdoor niet werken. Dit heb ik toen netjes laten weten via de mail aan mijn contactpersoon die mij de volgende dag netjes beterschap wenste.
Wat mijn contact persoon niet heeft gedaan is dit doorgeven aan de roosterplanner want anders zou hij een bericht krijgen dat ik niet op mijn dienst ben verschenen zonder enige reden.

Door deze miscommunicatie bij Manpower werd ik plotseling niet meer ingeroosterd door Ramzi A. want ik zou geen goede werknemer zijn.
Ik heb hier nog 100 x achteraan moeten bellen/mailen want ik wilde natuurlijk gewoon werken. Ik vond het leuk werk en het bedrijf waarvoor ik werkte waren ook blij met me. Het duurde een aantal maanden voordat ze reageerde (schandalig). Het enige wat mijn contactpersoon kon zeggen is ‘Ik kan er niks meer je aan doen’

Dus om het kort samen te vatten, door een miscommunicatie binnen Manpower wordt er besloten door een roosterplanner dat ik niet meer mag werken. Ook heb ik geprobeerd om het te bespreken met Ramzi A. Maar daar had hij geen gehoor naar.

Het leuke van dit verhaal is nog dat ik vorige week gebeld werd door Manpower met de vraag of ik nog beschikbaar ben om weer te werken. Mijn naam was doorgegeven aan de vrouw die mij belde waarbij stond dat ik een ambitieuze en hardwerkende werknemer was door Ramzi zelf. Toen had die mevrouw mij uitgenodigd om de volgende te komen tekenen etc. Toen werd ik die volgende dag gebeld door diezelfde vrouw met de mededeling dat ik toch niet hoef te komen want ‘Ramzi wilt het niet’ . Communicatie ontbreekt er overduidelijk binnen Manpower.

Een excuses van het bedrijf (tot op heden nog niet gehad)
En dat ik gewoon weer kan werken waar ik altijd met plezier werkte

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Manpower

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Manpower nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MitchelvdMeulen