Klacht: Verwaarloosde werknemer

op 11 mei 2017 over Manpower in de categorie Uitzendbureaus

Vorig jaar werd mijn toenmalig uitzendbureau waar ik voor werkte (tempo team) vervangen door Manpower. Mijn ervaring met Manpower is alles behalve goed. Ik was nog geen maand werkzaam via Manpower bij hetzelfde bedrijf als toen ik voor Tempo Team werkte of ik werd niet meer ingeroosterd door de roosterplanner van Manpower Ramzi A.

Hoe dit komt zal ik in het kort uitleggen. Ik moest werken op een woensdag nacht om 2:30. Maar ik werd rond 00:00 onwel en kon hierdoor niet werken. Dit heb ik toen netjes laten weten via de mail aan mijn contactpersoon die mij de volgende dag netjes beterschap wenste.
Wat mijn contact persoon niet heeft gedaan is dit doorgeven aan de roosterplanner want anders zou hij een bericht krijgen dat ik niet op mijn dienst ben verschenen zonder enige reden.

Door deze miscommunicatie bij Manpower werd ik plotseling niet meer ingeroosterd door Ramzi A. want ik zou geen goede werknemer zijn.
Ik heb hier nog 100 x achteraan moeten bellen/mailen want ik wilde natuurlijk gewoon werken. Ik vond het leuk werk en het bedrijf waarvoor ik werkte waren ook blij met me. Het duurde een aantal maanden voordat ze reageerde (schandalig). Het enige wat mijn contactpersoon kon zeggen is ‘Ik kan er niks meer je aan doen’

Dus om het kort samen te vatten, door een miscommunicatie binnen Manpower wordt er besloten door een roosterplanner dat ik niet meer mag werken. Ook heb ik geprobeerd om het te bespreken met Ramzi A. Maar daar had hij geen gehoor naar.

Het leuke van dit verhaal is nog dat ik vorige week gebeld werd door Manpower met de vraag of ik nog beschikbaar ben om weer te werken. Mijn naam was doorgegeven aan de vrouw die mij belde waarbij stond dat ik een ambitieuze en hardwerkende werknemer was door Ramzi zelf. Toen had die mevrouw mij uitgenodigd om de volgende te komen tekenen etc. Toen werd ik die volgende dag gebeld door diezelfde vrouw met de mededeling dat ik toch niet hoef te komen want ‘Ramzi wilt het niet’ . Communicatie ontbreekt er overduidelijk binnen Manpower.

Een excuses van het bedrijf (tot op heden nog niet gehad)
En dat ik gewoon weer kan werken waar ik altijd met plezier werkte

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Manpower

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Manpower nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Manpower in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Manpower een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Manpower

Heeft op 28 november 2017 om 10:46 geantwoord

Beste Mitchel,

We sluiten onderstaande klacht op Klacht.nl, aangezien deze gedateerd is en waarschijnlijk al opgelost is via aan ander kanaal.

Mocht het toch niet het geval zijn, dan kan je deze natuurlijk altijd opnieuw plaatsen. Wij behandelen je klacht dan als een nieuw binnengekomen klacht en bieden je spoedig een oplossing.

Maarten
Customer Care Representative
Manpower

www.manpower.nl
ikhebeenvraag@manpower.nl

Heeft op 28 november 2017 om 22:51 geantwoord

Beste Maarten,

Wat fijn dat er vanuit Manpower een reactie komt na een half jaar.
Om terug te komen op je vraag, nee het is nooit opgelost omdat er met je collega roosterplanner genaamd Ramzi niet valt te communiceren. Ik heb Ramzi zelf nog gesproken en tijdje geleden en dat verliep alles behalve prima. Het was een vervelend gesprek waarin Ramzi alles behalve vriendelijk tegen mij was. Ik vind het tot op heden heel erg onprofessioneel en belachelijk de manier waarop ik behandeld ben terwijl ik het heel erg naar mijn zin had op werk en ik nooit iets heb gedaan waarvoor een roosterplanner kan besluiten dat ik niet meer mag werken terwijl de fout bij Manpower zelf lag. Als je dit geval wilt bespreken door de telefoon kan dat ook, ik begrijp dat dat wat makkelijk communiceert in plaats van een klachtenforum.

ik ben te bereiken op 0623908888

Mitchel van der Meulen

Bericht van Manpower

1 maand geleden - Beste Mitchel, Goed dat je nu alsnog aangeeft dat dit alles voor jou nog niet naar tevredenheid is opgelost. Uiteraard vinden wij het ook vervelend dat jij deze negatieve ervaring hebt opgedaan met Manpower Zojuist heb ik je geprobeerd te bellen maar helaas heb ik je niet kunnen bereiken. Ik ga aan de slag om dit alles uit te zoeken en ik zal je hierover informeren zodra ik een update heb. Maarten Customer Care Representative Manpower www.manpower.nl ikhebeenvraag@manpower.nl

Alle klachten die gemeld zijn door MitchelvdMeulen