Klacht: Vervroegd verlengen regels aangepast

op 24 juli 2016 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb 2 jaar terug mijn abonnement een halfjaar voor einde abonnement verlengt. Dit was een speciale actie bij KPN. Ik kreeg de telefoon meteen mee en daarnaast ging het abonnement van 2 jaar meteen in.

Nu ik 2 jaar later wil verlengen is dit mogelijk, echter gaat het abonnement dan pas in oktober in. Oftewel, ik betaal voor deze telefoon en het abonnement 2,5 jaar lang terwijl ik een abonnement van 2 jaar ben aangegaan. Ik wil heel graag overstappen naar simonly omdat dit voor mij vele malen voordeliger is…

al met al vind ik het niet terecht. Helemaal niet omdat de dame van de klantenservice mij net vertelde dat het veranderd is omdat het te duur werd voor KPN … Dus het mag KPN geen extra geld kosten, maar mij wel? Lijkt me niet redelijk

(Weet overigens niet of ik mijn abonnementgegevens juist heb ingevuld, maar dat lijkt me ook niet heel erg relevant. )

Ik ben tevreden wanneer KPN met een redelijke oplossing komt, want dit is alles behalve klantvriendelijk voor een vaste kpn klant

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MarritWoudstra1987