Klacht: Vervroegd stoppen met spaaractie max

op 04 oktober 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 2 Oktober jl. stond ik bij de Jumbokassa met een kar boodschappen
voor 3 zegels. Ik kreeg toen pas te horen, dat de actie was beeindigd en er geen zegels meer werden verstrekt.
Hierdoor was ik onaangenaam verrast. Ik zou nog tot 10 Oktober a.s. de tijd
hebben om de resterende zegel voor een volle kaart aan te kopen. Om vervolgens mijn kleinzoon blij te maken met de race auto.
Mijn vertrouwen in Jumbo met zijn acties is hierdoor verdwenen.
De concurrentie heeft betere acties.

Gewenste Oplossing:

Een volle spaarkaart te verkrijgen ( door aankopen), waarmee de auto besteld
kan worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rob.gerrie@gmail.com