Klacht: vervolg van onze klacht op 4 maart

op 28 maart 2013 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij zijn inmiddels al sinds 12 februari bezig om een goed werkende telefoon verbinding te krijgen. Eerst heeft het na vele telefoontjes met Canal-Digitaal circa 6 weken geduurd voordat we eindelijk ons eigen telefoonnummer weer konden gebruiken, hoe moeilijk kan dat nou eigen zijn zou je zeggen. Maar nog steeds hebben we geen bruikbare telefoonverbinding, de lijn valt tijdens gesprekken gewoon uit en je kunt dan eigenlijk pas weer bellen als je een tijdje wacht of de modem weer eens reset. Wij worden dus al weken gedwongen om duurder te bellen met onze mobiel. De kosten voor het 0900 nummer van Canal-digitaal is inmiddels al opgelopen naar dik 35 euro. Als je dan navraag doet over onze extra telefoonkosten wordt aangegeven dat slechts de kosten voor het bellen met hun wordt vergoed en wil je worden doorverbonden met een leidinggevende dan is dit uiteraard niet mogelijk ook opzegging van het contract wat zij niet nakomen zou niet mogelijk zijn. Ik heb inmiddels mijn rechtsbijstand ingeschakeld en hoop dat dit bedrijf eens goed wordt aangepakt. Het regent klachten bij hun, maar er iets aan doen vergeet het maar. De service afdeling kunnen ze wel opheffen, ze weten toch niet wat dat inhoud. Elke keer mag je maar weer met hun bellen en krijg je te horen dat ze het vervelend voor je vinden, dat het hun aandacht heeft en dat we even geduld moeten hebben. Nou ons geduld is inmiddels op met dit bedrijf. Wij hopen zo snel mogelijk van hun af te zijn en nooit meer zaken met hun willen doen.Ik zou me als medewerker van dit bedrijf doodschamen.

Gewenste Oplossing:

een goed werkende telefoonlijn, schadevergoeding en einde van ons contract met onmiddelijke ingang, zodat we met een ander (hopelijk) betrouwbaardere partij in zee kunnen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb Canaldigitaal een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht butenof

7 jaren geleden - Ons probleem is in principe opgelost, maar de manier waarop vinden we slecht, ook vergoeding voor onze extra gemaakte kosten is niet nauwelijks bespreekbaar. Het bedrijf aanpakken via rechtshulp of iets dergelijks heeft ook geen zin, aangezien het niet om een Nederlands bedrijf gaat en zij zich niet hoeven te houden aan de regels zoals bv KPN en andere Nederlandse aanbieders. Ook kun je nooit onder je contract uitkomen, ook al kunnen ze je totaal niet de diensten leveren waar je voor betaald.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Canaldigitaal beoordeeld.

Canaldigitaal

Heeft op 19 juni 2013 om 15:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Wij hebben vernomen dat uw klacht inmiddels is opgelost.
Uw telefoonkosten zijn door ons vergoed, en ter compensatie voor het geleden ongemak heeft u de maand mei zonder meerkosten naar alle zenders die wij bieden kunnen kijken.
Om deze reden sluiten wij de klacht.

Met vriendelijke groet,
Webcare CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door butenof