Klacht: (vervolg) ongevraagde ‘bestelling’ Luxstyle

op 02 september 2015 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ondanks wij eerder aangegeven hebben niet op prijs te stellen met vervolg levering van een pakketje, is deze toch bezorgd. Vervolg naleveringen zijn wel stop gezet, aldus de bevestiging van hen. Maar wij willen gewoon niks ontvangen en ook niet het pakketje welk heden door de brievenbus gedeponeerd is.

Gewenste Oplossing:

Pakketje retour nemen op naam en kosten van Luxstyle. Tevens nooit meer leveringen willen ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 06 september 2015 om 07:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Nico,

U heeft inmiddels al contact gehad met onze klantenservice maar bij deze herhalen we de oplossing die besproken is:

- Het abonnement is stop gezet
- U kunt 3 neusclips terug sturen
- Na ontvangst zal de openstaande factuur gesloten worden

Alle klachten die gemeld zijn door Nico van Balen