Klacht: Vervoer incompleet en schade

op 29 september 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn dochter heeft drie weken geleden een bankstel bij Ikea besteld,
De eerste levering was niet compleet maar het ontbrekende deel kon niet apart geleverd worden.
Het vervoers bedrijf die het terug moest halen wijgerde het mee te nemen omdat het niet compleet was???
Dus zat zij een week met grote dozen in huis.
De volgende afspraak om het op te halen werd niet nagekomen.
Nu heeft ze het ontbrekende deel in huis en bij het openen van de doos is het zo beschadigd dat er weer een afspraak gemaakt moest worden voor vervanging, volgende week donderdag staat het gepland.
Is dit de manier hoe Ikea met zijn klanten omgaat?

Gewenste Oplossing:

Goede service

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tuuuter