Klacht: Vervelende reclame

op 16 juni 2016 over Yarden in de categorie Verzekering

Ik word helemaal gek van die reclame van Yarden. Mijn dochter wordt zelfs bang van de reclame, ze is al bang voor de dood en nu wordt ze er dagelijks aan herinnert dat ze ooit dood gaat. Daar worden wij niet zo blij van, dus we zouden het fijn vinden als hier iets mee gedaan wordt. Er vinden een heleboel mensen deze reclame ontzettend irritant, dus we zijn niet de enigen.

Wanneer deze reclame van de buis gehaald wordt. Het maakt mensen die al bang zijn voor de dood onnodig bang en het is een super commerciële reclame, een bedrijf als een uitvaart bedrijf heeft dat helemaal niet nodig en is gewoon heel raar als dat zo op de tv wordt gerepresenteerd.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Yarden over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Yarden in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Yarden een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Yarden

Heeft op 17 juni 2016 om 09:25 geantwoord

Beste mevrouw Hak. Het is absoluut niet de intentie om mensen met de TV-spot te kwetsen. De spot is bedoeld om de dood op een \"eigen wijze\" bespreekbaar te maken en om mensen op te roepen de uitvaartwensen vast te leggen, zodat voor iedereen een passende uitvaart verzorgd kan worden.

Alle klachten die gemeld zijn door MandyCarolina