Klacht: vervelend en agressief verkoopgesprek.

op 20 juli 2016 over Nian Uitgevers in de categorie Media

Ook wij zijn benaderd door Nian uit Groningen benaderd voor een advertentie in een VVN krantje hier in de regio. Volgens onze informatie heeft VVN haar naam al geruime tijd veranderd in 3VO.

Mijn vrouw werd dermate (agressief) gemanipuleerd dat zij overstag ging om een advertentie te laten plaatsen. Helaas was ik bij thuiskomst van een andere mening toegedaan. Gelukkig willen we alles per post/mail ontvangen zodat we per mail de opdracht moeten gaan bevestigen. ( dit hebben we dus niet gedaan )

S’avonds meteen een mail terug gemaakt en bedankt voor de eer.
De volgende dag werden we weer gebeld en ik kreeg de persoon welke had gebeld zo rond de klok van half 8 aan de telefoon omdat hij gebeld had met een 06 nr.

Ook tegen mij werden geen leuke woorden gebruikt en werd er meerdere keren geprobeerd om op mijn gevoel in te werken en werden er geen leuke dingen over mijn vrouw verteld.
Zoals belofte maakt schuld. e.d. Wederom deze meneer uitgelegd dat ik hem geen verantwoording verschuldigd ben en geen zaken doe mat agressieve verkopers.

Vandaag gebeld door nr : 050 205 3020. voicemail ingesproken door ene Mariska van Dalen. of we even terug wilden bellen.
Lang leve internet. even het telefoon nummer googlen. Wij bellen niet terug .

Het 06 waarmee gebeld is is : 06 400 944 49.

Ik zou maar niet opnemen en sluit mij aan bij het verhaal van een andere klager welke ca 2 weken geleden ook is benaderd en waar inderdaan achter elke zin de naam van mijn vrouw werd gezegd tijdens het gesprek

Geen vervelende telefoontjes meer.
Ze blijven volhouden en zetten andere personeelsleden in blijkt nu wel.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nian Uitgevers

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nian Uitgevers nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door harrys plantenparadijs