Klacht: Vervangend vervoer niet volgens afspraak

op 23 mei 2016 over Hensgens Mobiliteitsgroep in de categorie Autodealers

Op 11-04-2016 is mijn Hyundai I40 uit 2013 stil komen te staan met een defecte tankvlotter. Hierdoor gaf de meter aan dat er nog benzine in de tank zat, terwijl dit niet het geval was. Auto is via Hyundai Mobiliteitsgarantie afgesleept naar Hensgens Nieuwstadt ter reparatie. Dit zou enkele dagen in beslag nemen. Garage had géén vervangend vervoer beschikbaar en daarom een vervangende auto via het sleepbedrijf gekregen voor 4 dagen. Na enkele weken een rekening van €31,99 ontvangen voor afkoop eigen risico. Rekening voorgelegd aan Hensgens, omdat zij géén vervangende auto hadden en normaliter rekenen zij deze kosten niet bij een vervangende auto via de garage. Omdat ik nu een auto NIET via hun heb gehad, moet ik deze kosten wel betalen.

Ik ben tevreden als Hensgens de rekening van €31,99 voor hun rekening nemen. Wanneer ik een auto via hun had gehad, waren deze kosten er niet geweest. Nu zij géén vervangend vervoer hebben, gaat het mij geld kosten. Dit noem ik géén mobiliteitsgarantie!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hensgens Mobiliteitsgroep

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hensgens Mobiliteitsgroep nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dennis Smeets