Klacht: Vertrokken zonder overnachting

BAS NIETTEVREDEN op 23 oktober 2017 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

Weekendje Ardennen met mijn vrouw en via Booking.com een luxe kamer geboekt in Verviers op 30 September. Ingecheckt en op de kamer aangekomen hingen stekkers van TV er al uit. Ingestoken en TV werkt niet. Hotel manager kwam meteen naar de kamer en zag ook werkt niet er komt zo een technicien. Kwam niemand dus geirriteerd want we moesten gaan eten dus weer gebeld, ja maar meneer het is zaterdag en om 8u komt hij. We zijn toen meteen uitgecheckt, weekend zwaar verpest en maar naar huis gereden…… Zeer slecht want TV was al kapot en toch heeft men ons in die luxe kamer gezet, geen kamers meer beschikbaar. Manager zat lekker in receptie te buurten en i.p.v. een oplossing te zoeken (hoe moeilijk kan het zijn om ergens een TV vandaan te halen) alleen maar aangeven dat er een probleem is.

Graag een excuus en een vorm van compensatie voor ons verpeste weekend. Dat is de eerste keer dat ik een klacht indien en bij van der Valk al vaak hotels geboekt naar volle tevredenheid. Slecht management in Verviers !!!! Ik hoop dat van der Valk inziet dat dit geen stijl is !

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door