Klacht: vertrek 1 dag later, zeer slechte communicatie

op 19 juli 2012 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Ik ben buitengewoon ontevreden over de hele gang van zaken over een reis die ik bij jullie heb geboekt!
Ten 1e werd mij 2½ week voor mijn vakantie doodleuk verteld dat ik een dag later ga vertrekken en ook een dag later terug kom. Ik was hier niet blij mee, dit heeft mij een extra verlof dag gekost en toen ik bezwaar maakte werd er doodleuk gezegd, “Dan annuleer je hem maar”. er werd mij een tegoedbon toegezegd van 2 x 35 euro, welke ik tot heden niet heb ontvangen!
Daarna was ik ook de volgende dag kwijt, ben laat in de middag vertrokken met een tussenlanding die niet aangegeven was. Bij aankomst vliegveld wordt je in een busje geslingerd met als enige mededeling, morgen om 5 uur komt er iemand bij de receptie. Nou die was daar niet, bleek later dat je in een ander hotel moest zijn. Bij aankomst appartement wilden ze me in een 1 kamer appartement stoppen, had een 2 kamer geboekt. Niemand van Neckermann te bereiken, maar ik heb het zelf geregeld, de mensen daar waren aardig.

Daarna de volgende dag naar het ontbijt, was natuurlijk ook niet geregeld, heb ik ook zelf geregeld.

Na 2 weken ben ik naar het hotel gegaan waar onze contctpersoon van Neckermann haar bezoek doet. Ze was opperst verbaasd dat ik er al 2 weken was. Ik wilde alleen weten hoe de terugreis geregeld was en ze wees naar een map die daar lag. Daar kon ik de gegevens over de terugvlucht vinden. 2 Dagen voor vertrek ben ik gaan kijken, maar niets over mijn vlucht, de volgende dag ook niet. Bleek later, maar dat heeft de dame niet verteld er in ons appartement een boek lag met gegevens. Ik heb opgebeld naar Neckermann en zij hebben een fax naar ons appartement gestuurd.

Ik ben buitengewoon ontevreden over de hele gang van zaken. Het heeft mij geld gekost dat ik later ben vertrokken en ook heel veel stress. Er is geen excuus nog een aannemelijke verklaring gekomen waarom dit is gebeurd. Ik overweeg dan ook om alsnog naar de geschillencommissie te gaan. Ben benieuwd of ik nog een reaktie van jullie ontvang, maar verwacht niet veel meer van Neckermann.

Financiële vergoeding van 2 x €35,--

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 10 oktober 2012 om 11:59 geantwoord

Klacht van cliënt is inmiddels afgehandeld met bemiddeling van reisbureau.

Alle klachten die gemeld zijn door ina.bon2052