Klacht: Vertragining

op 05 september 2018 over Schiphol in de categorie Luchthavens

Goede middag, door een storing op Schiphol, 27.08.2018, hebben wij een vertraging opgelopen met onze vlucht KL1510 van ALC-AMS van 1uur en 30 minuten, hier door hebben wij onze verder vlucht KL1891 van AMS-NUE gemist. Toen wij onze plaatzen in het Vliegtuig van vlucht KL1510 hadden ingenomen, kregen wij meteen de informatie dat in Schiphol een systeem storing is en alleen maar 50% van alle vluchten naar en van AMS behandelt kunnen worden en zo zaten wij fast. Kort voor de landing op Schiphol kreeg ik nog in het vliegtuig kreeg ik de informatie dat wij waren omgeboekt op de volgende vlucht KL1881 op dinsdag de 28.08.2018 om 10:05 uur. KLM heeft ons in een Hotel ondergebracht en op de folgende dag ging het voor ons als gezin, Matthijs Friebel Christine Friebel-Jauch Noah Friebel Mia Friebel en Lea Friebel, verder naar NUE. Ik heb contact gehad met KLM over een vergoeding, maar de KLM ziet zich niet in de plicht omdat dit een vertraging was geweest door een storing op Schiphol. Nu gaat mij vraag om de vergoeding aan U, Schiphol.

Als er voor de vertraging van Vlucht KL1510 ALC-AMS en de daardoor gemiste verder vlucht AMS-NUE KL1891 een vergoeding wordt betaald voor ons, Matthijs Friebel Christine Friebel-Jauch Noah Friebel Mia Friebel Lea Friebel.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schiphol

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Friebel