Klacht: vertraging vlucht van 01-08-2016 van Amsterdam naar Tanger

op 14 september 2016 over Nuhr in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Betreft vlucht CND294 01-08-2016 van Amsterdam naar Tanger. 5 uur later aangekomen. In de eerste instantie net op schiphol aangekomen al een 1 uur vertraging vervolgens verschillende gates aangewezen gekregen bij eentje hebben wij 1 uur moeten wachten voor wij daar konden zitten, later werd de vliegtuig nog meer vertraagd. Vervolgens kwam het vliegtuig aan en moesten wij in de rij om het vliegtuig in te gaan en dat duurde ook een 1 uur vervolgens mochten wij weer gaan zitten met de mededeling dat de remmen kapot waren van het vliegtuig en dat ze dat gingen repareren. Wij krijgen 1 flesje water een droogbroodje kaas en nul , nul excusese alleen maar grote monden.

IK heb recht op een claim en die dien ik bij deze nu in.

ivm familie omstandigheden niet eerder ingediend.

MVG,

Nabila Mensori

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik mijn geld terug krijg voor deze vervelende vlucht .

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuhr over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door NMensori