Klacht: Vertraging vlucht OR768 van Antalya naar Amsterdam

op 18 juli 2012 over Arkefly in de categorie Vliegmaatschappij

VOLGENS ARKEFLY ZOU IK EEN MAIL HEBBEN ONTVANGEN MET EEN UITLEG?OPLOSSING MAAR DEZE NIET ONTVANGEN DAAROM PAATS IK DIT OPNIEUW!

Wij ( gezin met 1 kind van 10) zouden op 17 juli om 10.50 vanaf Antalya naar Amsterdam vliegen. We werden om 06.45 bij ons hotel opgehaald en kwamen om circa 08.00 op de luchthaven aan.Meteen bij binnenkomst zagen we dat onze vlucht vertraging had en dat de vertrektijd 15.20 zou zijn. We baalden echt vreselijk en met ons nog zo’n 200 mensen. Ter plekke de hostessen aangesproken wat er aan de hand was maar die wisten niets. Zij zeiden dat we door de douane moesten en dat zij alles in het werk zouden stellen om ons zo snel mogelijk weg te krijgen en dat we een ontbijtje zouden krijgen. Wij door de douane, na twee uur wachten werd er “iets” omgeroepen en konden we naar later bleek een broodje kaas en wat te drinken halen. Na nog een uur ofzo werd de vertrek tijd in eens 17.20! Bij de plaatselijke service gevraagt of we weer door de douane naar buiten mochten of even roken en zij heeft euiteindelijk ervoor gezorgt dat een aantal mensen even naar buiten mocht, dit was rond 13.00.Toen we terug kwamen was de tijd wéér verschoven naar 18.20. Er werd door niemand verteld waarom en we krgen ook geen eten of drinken meer. Uiteindelijk zelf drinken en eten gekocht ( blikje cola kostte alleen al €5!!) Weer een uur later werd de vertrektijd 19.20!!! En toen hoorde we vanuit nederland dat het vliegtuig wat ons naar nl zou brengen oorspronkelijk om 05.15 die ochtend uit nl zou vertrekken maar technische problemen had, om die tijd lagen wij dus nog in ons bed in ons hotel en hadden we daar dus gewoon kunnen blijven om nog een dag te kunnen genieten van onze vakantiedag die we gewoon betaald hebben en niet op een hete luchthaven die mijn dochter een luxe gevangenis noemde!Rond een uur of 16.00 krgen we nog een burgerking maaltijd die niet te vreten was en die door de meeste mensen weggegooid werd. Uiteindelijk om 19.15 konden we boarden. In het niet schoongemaakte vliegtuig konden we geen dekentje krijgen voor onze dochter die niet lekker was en het ijskoud had na veel zeuren ging de verwarming aan. Het eten wat we bestelde ( pasta) was beschimmeld en het bier lauw en moesten we gewoon betalen, zelfs na 12 uur op de luchthaven! Het meeste wat we wilde was uitverkocht.
De Amerikaanse stewardessen deden redelijk hun best en je zag aan ze dat ze zich schaamden.
Om 00.50 die nacht kwamen we eindelijk thuis na een helse dag.

Wij willen vergoeding van de broodjes en frisdrank die wij genuttigd hebben in Antalya. Tevens willen wij restitutie van de terugvlucht voor drie personen dit ook omdat het achteraf helemaal niet nodig was geweest om ons als gevangenen een hele dag op te sluiten en we beter in ons hotel konden blijven( schadevergoeding) En verder zou het prettig zijn als de passagiers voortaan beter op de hoogte gehouden worden.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arkefly in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arkefly een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arkefly

Heeft op 19 juli 2012 om 13:23 geantwoord

Wij hebben op 19 juli 2012 een schriftelijke reactie verstuurd naar de klant. ArkeFly, afdeling Klantenservice

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Arkefly beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Debster42