Klacht: Vertraging van meer dan 16 uur en geen compensatie!!

op 13 januari 2014 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

We zouden op 2 aug 2012 van schiphol naar konya vliegen met zijn zessen om 21.00uur. Eerste stantie werd het vertraagd met 3 uur en vervolgens 7 uur we vlogen echter pas na 16 uur vertraging!! We hebben recht op een compensatie van 400 euro per persoon. Al meerdere keren corendon gebeld en mails verstuurd maar krijg geen fatsoenlijk antwoord en word van kast naar muur gestuurd!! Ik begrijp niet hoe zo’n vliegmaatschappij nog mag vliegen. Er werd nog niet eens getracht om een oplossing hiervoor te vinden!! En werd verwezen naar corendon antalya, die vervolgens zeiden dat het onmacht was en geen vergoeding zouden betalen!! Het was een technische mankement, en dat is geen onmacht je kunt het simpel verhelpen door een ander vliegtuig in te zetten of de mensen niet beloven dat het na 3 uur verholpen is en na 16.5uur pas vliegen!! totaal meer als 16uur vertraging schandalig!!!!

400 euro per persoon vergoeding die bepaald is door de europese wetgeving!!! 400x6=2400 euro vergoeding!

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Corendon in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Corendon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Corendon

Heeft op 22 januari 2014 om 09:50 geantwoord

Geachte heer/ mevrouw,

U heeft reeds een inhoudelijke reactie mogen ontvangen.

Corendon webcare

Heeft op 19 maart 2014 om 18:10 geantwoord

Is niet opgelost!!! Ze namen niet eens de moeite. U kunt me bereiken op 0638763255 gr rifat.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Corendon beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht cerkezeminlerkoyu

3 jaren geleden - Is niet opgelost!!!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door cerkezeminlerkoyu