Klacht: Vertraging op vertraging en airport wijziging

op 17 augustus 2017 over Nuhr in de categorie Online Vliegtickets

Nuhr heeft in 4 dagen tijd meer dan 5 wijzigingen doorgevoerd in 1 vliegticket.

Wegens defecte toestellen. Dit is telefonische medegedeeld. Er vliegt geen vliegtuig op gewenste tijd. Zijn jullie overboekt of is het echt een defecte toestel.

Naast de wijziging in de tijden en dagen presteren ze het ook om 2 maal de vliegvelden te wijzigen.

Als je via een tussenpersoon boekt dan kan Nuhr niks voor je betekenen. Contact zoeken met je tussenpersoon is de mededeling

De vlucht van vandaag van AHU naar luik heeft weer een vertraging.

Verschrikkelijk bedrijfsvoering en communicatie over vluchten. Een positieve opmerking: de medewerkers van de klantenservices waren erg behulpzaam en vriendelijk!

Wij eisen het bedrag terug van de terugvlucht.
Wij ontvangen graag het vluchtnr van deze reis. Vluchtnummer die nu is opgegeven is een ongeldig vluchtnr.

Naast de telefoonkosten die zijn gemaakt om dagelijks met het reisburo te bellen eisen de passagiers ook volledige benzinekosten van NL naar Belgie/ belgie/NL.
Een invalide persoon kan niet met de bus reizen. Daar is geen rekening mee gehouden.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nuhr

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nuhr nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chantal2017