Klacht: Vertraging en baggage een week lang vermist!

op 15 juni 2016 over Lufthansa in de categorie Vliegmaatschappij

De reden waarom u zoveel tickets ziet, in de bijlage.

Schiphol mijn originele vlucht 2 juni 2016 naar Frankfurt vertrek 0:30
Was veranderd naar gate, 15. Dit is niet goed omgeroepen. Alleen malta werd verzocht om naar gate 15 te gaan, niets over Frankfurt.
Toen ik wou inchecken bleek dat Frankurt ook naar de Malta gate moest dus 15. Ik had mijn vlucht gemist, m’n koffers waren uit het . vliegtuig gehaald. Ik kreeg een andere vlucht aangeboden.

Ik kon dan alsnog op Frankfurt mijn rechtstreekse vlucht halen om naar Philadelphia te vliegen.

Vlucht 2
Op schiphol: Het vliegtuig naar Frankfurt kwam laat waardoor ik mijn rechtstreekse vlucht naar Philly gemist had.

Ik kan naar het Lufthansa kantoor op Frankfurt voor de volgende optie van 3,5 uur later. Eerst naar Washington en dan Philly.

Ik vroeg hoe het met m’n koffer zat. Die zou ik op Washington moet pakken, om me daar weer in te checken. Maar ik moest me nu wel inchecken bij United. Ik inchecken bij United , want United vloog van Frankfurt naar Washington ,die zeiden hetzelfde uw Koffer staat in Washington klaar.

Vlucht 3
Aangekomen op Washington- Geen koffer!!!! misschien toch naar philly?

Aankomst Philly
Geen koffer??? ik heb het aangegeven bij United, daar ziet u op pagina 3 een uitdraai van mijn aangifte. En een nummer dat ik elke dag moest bellen. Indien mijn koffer er was, zou ik van hun kant uit ook gebeld worden.

inmiddels 7 juni
Het bleek dat mijn koffer onderweg is. Ik met familie op 8 iuni naar de airport, want via de klantenservice werden we niet wijzer Zie pagina 14 laatste bon is van de airport . Op 8 juni. Mijn koffer lag er eindelijk.
Er werd gezegd dat het al die tijd op Frankfurt stond, en toen is het via Baltimore naar Philly gekomen.

Blij met m’n koffer, maar de rits was stuk getrokken! Ik heb bewust een goedkoop slot op m’n koffer. Sterk genoeg om de rits bij elkaar te houden tijdens het reizen, maar erg makkelijk open te breken indien nodig. Ik kan het weten, ik was de sleutel een keer kwijt en heb het op kunnen klikken met een schaar.

Maar ik heb dus van 2 tot 8 juni zonder koffer gezeten. Waardoor ik ondergoed, Bh’s, Broeken, shirts, deo en crème enz moest kopen.
Letterlijk verspilling van mijn handgeld, gezien ik al deze kleren in mijn koffer had. Nu moet ik deze kleding ook mee terug nemen.
Kortom onnodige kilo’s en ik moet een nieuwe koffer aanschaffen.

Wanneer ik mijn geld terug heb, van alle kleding die ik onnodig gekocht heb dan ben ik tevreden.

En ik moest deze spullen kopen aangezien mijn vakantie gewoon door ging en ik niet in maar 1 ondergoed kon blijven lopen. Ik heb al 2 en 3 juni in dezelfde kleding en ondergoed moeten lopen, weet u hoe vies ik mij voelde.

Mijn handgeld was niet bedoeld om spullen te kopen die ik al in mijn koffer had. Nu ik die spullen ook weer moet nemen heeft dat invloed op mijn koffer. Ik zou graag een tweede bagage op Lufthansa kosten willen inchecken, gezien ik geen ruimte en kilo's meer heb voor souvenirtjes of andere leuke dingen om mee te nemen.

Ook zou ik graag een vergoeding voor de koffer die vernield is.
Dit moet ook weer uit mijn geld komen. Ik kan u zeggen dat mijn vakantie heel rot begonnen was. Er is mij een week afgenomen van mijn vakantie omdat ik geen koffer had, en ik op mijn geld moest letten, vanwege deze zeer onnodige uitgaven.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lufthansa

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lufthansa nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LucindaSedoc