Klacht: vertraging

op 24 augustus 2016 over Lufthansa in de categorie Vliegmaatschappij

Vertraging boeking Amsterdam- Kiev
Geboekte vlucht 22 aug.2016 Vertrek 16.00u LH 2305 AMS arriveer 17.20u in Munich overstap en 19.20u LH2546 vertrek Munich arriveer 22.30u Kiev .
Ps. (deze vlucht LH 2305/LH2546 is/zijn trouwens normaal vertrokken)

Kreeg pas 15 min voor vertrek op 22 Aug.2016 om 15.45 een sms met het bericht dat de vlucht was gecanceld, zie onderstaande copie van het sms’ je.
We apologize that your flight LH2305 AMS-MUC 22 aug 04.00uPM has been cancelled Please use alternatieve on :https:/m.lh.com/MDMwNzU3em1MWQ
Nu moest onze alleen reizende 82 jarige passagier BEREZHNYI / VASYL MR. MET TICKET NO: 220-2366732131 5 uur wachten zonder eten en drinken om daarna met een andere vlucht KL1387 in combie PS9383 deze vertrok nu pas om 20.56u vanaf AMS Schiphol en om 23-aug.2016 om 00.19u in Kiev te arriveren.
Wij willen een compensatie claim indienen v/h 5 uur langer wachten en geen attentie qua drinken& food en de bijna 2 uur laterdere aankomst de volgende dag en extra wachttijd voor de afhaal dienst taxi in Kiev en de daarna tot diep in de nacht 3 uur durende autorit en uiteindelijk thuis.
Wij vinden dit eigenlijk onacceptabel temeer Lufthansa eerder Juli in Munchen verwittigd was dat op 22aug AMS-KIEV het een 82jarige hulpbehoevende passagier is/was.

bij voldoende compensatie.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lufthansa

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lufthansa nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door egbert.