Klacht: vertraging

op 26 mei 2016 over Lufthansa in de categorie Vliegmaatschappij

Wij hadden vlucht geboekt voor 13mei 2016.Rotterdam naar Munchen.Vertrektijd op Rotterdam 14.40uur.Terplaatse 1.00uur vertraginggaat nog..Na2 uurvliegen landen tot onze verbazing op Nürnberg.na ongeveer driekwartier nog in het vlieg gezeten tehebben werden we met een bus naar de aankomsthal gereden en daar stonden we niemand wist wat er verder ging gebeuren.Dus op naar Lufthansa informatie die wist nergensvan na bellen werd gezegd er komt iemand helaas niemand kwam Lufthansa zegt niets temaken tehebben met Lufthansa BMI orginal.uiteidelijk kregen we aanbod voor taxi naarMünchen 3minuten later ging het niet door want er moest eerst iemand komen maar kwam niet ondertussen was het half8 enwaren ervelen ergensnaar toe vertrokken al die tijd werdt er onsniets aangeboden ook geen eten of iets te drinken uiteindelijk werden we naar een kantoor gestuurd die zou regelen dat we meteen taxi naar München konden nazoeken aangekomen wisten zijnog van niets en woesten wachtenop een mail..om 20.00uur met taxi naar München zonderuitleg om 22.00uur aangekomen Conclusie niet tevreden.Heb ook klacht ingediend bij Lufthansa maar die reageert niet.Onze vlucht was.13 mei 2016.vlucht nummer BM1704 booking ref 63ynrt

als Lufthansa reageert enonze tickets vanwege lange vertraging vergoed worden

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lufthansa

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lufthansa nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 1943hartog