Klacht: vertraging

op 17 november 2014 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Met spoed had ik drukwerk nodig. Ik betaal de drukker het dubbele, om het extra snel te krijgen. UPS zou het vrijdag afleveren. Omdat ik die dag werk, en niet altijd vast op kantoor zit, geef ik het adres van de winkel beneden. Dat doe ik vaak, en gaat nooit mis. Zo niet bij UPS. Zij bedenken zelf dat naam en adres bij elkaar niet klopt, en leveren niet af. En erger nog; vragen ook niet om inlichtingen. Ik bel op maandag waar in godsnaam mijn pakket is. (Het extra geld voor de drukker is inmiddels voor niks). Ja, dat heeft de chauffeur weer mee. En nee, als er geen bedrijfsnaam bij staat, dan levert hij het niet af. ??? Wat is hier de logica van? En bij twijfel, is het dan niet normaal om contact te leggen? Ofwel op het adres dat er staat (die weten dat het klopt) ofwel bij de afzender (die weet ook dat het klopt) of op het telefoonnummer dat ik heb opgegeven. Nee, UPS heeft een protocol, en dat is alles.

Gewenste Oplossing:

Het kwaad is geschied. Daar doe je niks meer aan. Ik wil nu in elk geval zo snel mogelijk mijn drukwerk. En ik weet heel zeker dat ik nooit van mijn leven nog een pakket met UPS verstuur. Ze hebben een geheel eigen uitleg van het begrip koerier.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 10:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Klant,

Het spijt ons dat wij niet tijdig hebben kunnen reageren op Uw klacht. Uw klacht is belangrijk, omdat dit ons helpt om de service naar onze klanten te verbeteren.

Sinds 12 April 2017 zijn wij actief op dit forum en vanaf heden zullen wij er zorg voor dragen, dat alle klachten geplaatst op dit forum door ons in behandeling genomen worden. Wij streven ernaar om onze klanten een zo groot mogelijke service te bieden en zullen er alles aan doen om eventuele klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid van onze klanten op te lossen.

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door amsterdam51