Klacht: vertraging

op 17 november 2014 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Met spoed had ik drukwerk nodig. Ik betaal de drukker het dubbele, om het extra snel te krijgen. UPS zou het vrijdag afleveren. Omdat ik die dag werk, en niet altijd vast op kantoor zit, geef ik het adres van de winkel beneden. Dat doe ik vaak, en gaat nooit mis. Zo niet bij UPS. Zij bedenken zelf dat naam en adres bij elkaar niet klopt, en leveren niet af. En erger nog; vragen ook niet om inlichtingen. Ik bel op maandag waar in godsnaam mijn pakket is. (Het extra geld voor de drukker is inmiddels voor niks). Ja, dat heeft de chauffeur weer mee. En nee, als er geen bedrijfsnaam bij staat, dan levert hij het niet af. ??? Wat is hier de logica van? En bij twijfel, is het dan niet normaal om contact te leggen? Ofwel op het adres dat er staat (die weten dat het klopt) ofwel bij de afzender (die weet ook dat het klopt) of op het telefoonnummer dat ik heb opgegeven. Nee, UPS heeft een protocol, en dat is alles.

Het kwaad is geschied. Daar doe je niks meer aan. Ik wil nu in elk geval zo snel mogelijk mijn drukwerk. En ik weet heel zeker dat ik nooit van mijn leven nog een pakket met UPS verstuur. Ze hebben een geheel eigen uitleg van het begrip koerier.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS