Klacht: Vertraagde Bagage

op 29 juli 2017 over Alitalia in de categorie Vliegmaatschappij

Vorige week maandag (17e) hebben wij ( 3 meiden) gevlogen vanaf Rome naar Malta met Alitalia. Eenmaal aangekomen op Malta bleek dat onze koffers nog in Rome stonden. Dit kregen we te horen bij de servicebalie, de mensen waren echter totaal niet behulpzaam. Vanuit onze accommodatie in Valletta nog contact op genomen met het vliegveld van Malta, maar die zeiden dat we het zelf maar moesten oplossen. We kwamen maandagmiddag om 12 uur aan met slechts onze handbagage. Het was inmiddels 35 graden en we hadden alleen lange kleren bij ons. Uiteindelijk zijn de koffers de volgende avond om 2100 bij ons bezorgd, zonder dat we hier bericht van hadden gekregen. Wij dienen daarom een klacht in en gaan een schadevergoeding eisen voor het missen van de koffers voor anderhalve dag, aangezien onze belangrijkste spullen in de koffers zaten.

Wanneer we en schadevergoeding krijgen van Alitalia danwel Airmalta

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Alitalia

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Alitalia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door messeret