Klacht: Verstopping DC 33

op 29 september 2016 over Dyson in de categorie Electronica - Stofzuigers

Geachte lezer,

Ik ben al geruime tijd bezig over mijn stofzuiger.
Er zijn diverse filmpjes gestuurd en we hebben alle mogelijke hulp middelen geprobeerd. Echter heb ik nog steeds problemen met mijn stofzuiger.
Het kan toch niet zo zijn dat ik elke maand de stofzuiger uit elkaar moet halen om vervolgens pas weer te kunnen stofzuigen.
Wij hebben al meerdere Dyson producten gehad, maar over deze ben ik echt niet tevreden.
Uw medewerker beaamde ook het probleem met deze serie waardoor ik niet anders kan dan een oplossing te vragen via deze melding.

Ik wil u vragen mij een betere serie aan te bieden waardoor ik weer gewoon kan stofzuigen.
Ik wil hier best, mocht het nodig zijn voor bij betalen, al zal dit wel redelijk moeten zijn.
Andere opties nemen mijn probleem blijkbaar niet weg en zijn dus ook niet van toepassing.

Ik ga ervan uit dat Dyson mij weer een tevreden klant maakt, en zie uw oplossing daarom met veel belangstelling tegemoet.

John mertens
Schoorveken 8
5121 NL Te Rijen
0653995250

Als uw bedrijf desnoods tegen bijbetaling een stofzuiger aanbied die niet de rare hals heeft die continu verstopt raakt.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dyson

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dyson nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door johnmertens