Klacht: Verstopping

op 14 mei 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Wij gebruiken geruime tijd \’vochtig toiletpapier\’ van Jumbo. Per grote beurt gebruiken wij maximaal 2 velletjes, zoals aangegeven op de verpakking. Vrijdag 12 mei jl. had de onderbuurman een verstopping. Vrijdagavond en zaterdagmiddag hebben twee professionele loodgieters ons gezegd dat deze doekjes zeker niet geheel biologisch afbreekbaar zijn. Ook niet wanneer ze worden gebruikt zoals op de verpakking staat beschreven. De doekjes waren de oorzaak en deze kwamen ook uit de buis die bij de buurman in de voortuin uitkomt bij het uitspuiten daarvan.

Het oplossen van de ontstopping heeft ons 100 euro gekost. Wij zouden het op prijs stellen deze kosten vergoed te krijgen. Daarnaast is het ons inziens goed om de tekst \'biologisch afbreekbaar\' van de verpakking te verwijderen, om verstoppingen bij andere mensen te voorkomen.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mariel179