Klacht: verstoorde nachtrust.

op 21 augustus 2017 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

mijn vrouw en ik hadden 4 nachten geboekt, in Meisdorf prachtig hotel,niks mis mee, maar de tweede nacht werden we wakker van veel muziek en lawaai in het aangrenzende gebouw, de derde nacht was er weer veel harde muziek en een feestvierende menigte dit duurde tot twee
uur s’nachts! er was nl. een verjaardagsfeest in de grote zaal naast onze kamer, en een bruiloftfeest in het naburige gebouw op een steenworp afstand Dit hotel bestaat nl.uit meerdere gebouwen. We kwamen daar voor onze rust.maar die werd behoorlijk verstoord, en dit was volgens de receptie legitiem.Stel dat je daar boekt voor 1 nacht als tussenstop b.v. en je treft dit. dan kom je er toch nooit weer. dit is echt geen reclame voor Van der Valk.!

Het is een prachtig hotel met een mooie verzorgde uitstraling, maar we willen wel graag een goede nachtrust. een oplossing zou zijn geen lawaai meer na uiterlijk elf uur savonds, dat is op een camping ook zo.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lhummel