Klacht: Versleten broek

op 20 juni 2017 over The Sting in de categorie Kledingwinkels

Op 25 mei heb ik een broek gekocht die nu al versleten is, heb deze max 3 x aan gehad en nu 2 x gewassen.

Als ik een andere broek kan ophalen mits deze niet zo snel kapot gaat.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar The Sting over deze klacht.

Bericht van The Sting

1 maand geleden - Wat vervelend dat de broek versleten is dit is zeker niet de kwaliteit die we afleveren. Als je het artikel online gekocht hebt zien we graag je ordernummer tegemoet, mocht je het artikel in een winkel gekocht hebben adviseren we je met het artikel en je aankoop of bankafschrift langs één van onze winkels te gaan de klacht zal behandeld worden er zal je een passende oplossing aangeboden worden.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door The Sting in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat The Sting een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

The Sting

Heeft op 05 juli 2017 om 09:57 geantwoord