Klacht: Verschuiving booking

op 13 augustus 2016 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

24 juni 2016 hebben mijn vriend en ik een stedentrip naar Barcelona geboekt. Het waren actiedagen bij Ryanair en voor 53,98 euro per persoon hadden we een retourticket van Eindhoven naar Barcelona. Kon niet beter dachten we. Al was het tijdens het boeken al een uitdaging want de tickets gingen per dag, continu verschoof de website naar de door hun gekozen datum. Ons stedentrip stond gepland van 14/08/16 t/m19/08/2016. ( ja we hebben dit duizendmaal gecontroleerd ivm werk en studie). Toen we gister een mail kregen om te kunnen inchecken, zagen we dat ons retourticket opeens op 19 november 2016 gepland stond!
Vervolgens hebben we voor jawel 394 euro!! nieuwe tickets moeten boeken. Ik ben op internet recensies gaan lezen en kwam er na het lezen van drie recensies al achter dat wij zeker niet de enige zijn die er de dupe van zijn geworden.

Wij zijn tevreden als we het bedrag van de nieuw geboekte vliegtickets terug kunnen ontvangen.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door amydeboer