Klacht: Verschrikkelijke service

op 02 mei 2017 over Huurwoningeninnederland.nl in de categorie Verhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte,

Ik sta volgens huurwoningeninnederland.nl al sinds december bij hun ingeschreven.
In de tijd van december tot februari heb ik helemaal niks van hun vernomen, geen huisaanbiedingen of voorstel geen bezichtiging voor iets of wat dan ook.
Helemaal niks!
Ik ben hun daardoor vergeten en niet aan gedacht dat ik daar nog steeds ingeschreven stond.
Nu willen ze de heletijd 19,95 van mijn rekening afschrijven en tot 3 maand toe.
Ik heb 1x het geld laten afschrijven en dacht dat ik er zo vanaf zou zijn.
Tot in mijn grootste ergenis heb ik hun een boze mail toegestuurd.
Dat het van de zotte is om 40 Euro uit te geven aan een bedrijf waar ik niks van heb vernomen.
Ze zeggen er niks aan te kunnen doen gezien ik akkoord ben gegaan met de voorwaarden.
Ik vind dit een verschrikkelijk geld trekkend bedrijf.
Waarom zou ik 60 Euro uitgeven aan een bedrijf waar ik niks van heb vernomen!?

Gewenste Oplossing:

Wanneer 40 Euro word terug gestort op mijn rekening.
Die andere 20 Euro mogen ze houden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurwoningeninnederland.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huurwoningeninnederland.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rodina